Klacht en Tuchtregeling
Een klacht?
U heeft een klacht, dat is vervelend en die moet opgelost worden.
Graag ga ik met u in gesprek over uw klacht om te kijken of wij
samen een oplossing kunnen vinden. Vindt u het lastig om het
bespreekbaar te maken dan kunt u er ook voor kiezen om het
schriftelijk te doen. Uiteraard gaan we daarna samen in gesprek
om te kijken of we de klacht kunnen oplossen.
Lukt het niet om er samen uit te komen dan ben ik via mijn
beroepsvereniging NVST aangesloten bij een klachtenfunctionaris
(Quasir) en bij een geschillencommissie (Stichting Zorggeschil).
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en ondersteunt u bij het
formuleren van uw klacht en het onderzoeken van een oplossing.
Uw therapeut wordt op de hoogte gesteld van het inschakelen van
de klachtenfunctionaris.
Indien samen met de klachtenfunctionaris geen oplossing wordt
gevonden, kunt u terecht bij de geschillencommissie. De
klachtenfunctionaris kan u ondersteunen bij het inschakelen
hiervan. Een geschillencommissie doet een bindende uitspraak.
Het stappenplan bij een klacht:
- 1: ga in gesprek met uw therapeut;
- 2: indien stap 1 geen oplossing biedt, kunt u de klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen: mail : bemiddeling@quasir.nl, t.a.v. coördinator Klachtenbemiddeling telefoon : 085-4874012 post : Quasir, t.a.v. coördinator Klachtenbemiddeling, Postbus 1021, 7940 KA Meppel;
- 3: indien stap 2 geen oplossing biedt kunt u Stichting Zorggeschil inschakelen, dit gaat via de klachtenfunctionaris.
Contact
Telefonisch bereikbaar
Ma/Za 08:30 - 21:00
Body & Health Advies
Swemmerloane 2C
9271GH De Westereen
T: 0630469989
E: info@bodyenhealthadvies.nl
I: www.bodyenhealthadvies.nl
KvK: 01143819
BTW: NL001427621B07